Min dag måndag den 7:de maj

Min dag idag:
Först så var det ju skola som vanligt, men jag försov mig så jag fick äta på bussen, men det var ok. Fick ju i mig min frukost i alla fall.
I skolan var det okej, vill inte ta upp dom negativa sakerna i bloggen. Tyvärr.
Men efter skolan ringde jag Lollo och så träffades vi. Vi skulle ha haft handbollavslutning men de blev inte av, ingen i vårt lag kom för att det var frivilligt att komma. Ångrar mig.
Sen tappade jag mobilen. Aah. Men just nu väntar jag på att pappa och Carro kommer hem och så ska vi titta på Ishockey. Det är Sverige mot Danmark i VM nu typ, tror jag iaf.
Men jag ska ta och ladda upp min kamera så att jag kan ta lite nya foton till bloggen.
Men jag har ganska många endå, över 1000 foton att välja mellan hehe.
Men aa, men nu ska jag bara ta det lugnt.
Puss på er och ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0