Min dag

Min dag startade med..
Har sovit hos min kusin, och hennes hund är underbar. Akilles..
Men det började med att väckarklockan ringde, så jag packade ihop mina saker, för att jag skulle på handbolls match.
Sen innan handbolls matchen åkte vi till Wanye's Coffee och så där köpte jag chai latte och en sport macka dom kallade det. Mums
Sen handbolls matchen slutade med mycket glädje, vi vann med 11-5, sjukt glad för att det var sista matchen för denna säsong.
Men sen åkte jag hem och duscha för då skulle jag sticka till min kompis Saga, tjejen jag haft länkbyte med.
Men nu sitter jag och väntar på middag
Bjuder på arkiv bild


Kommentarer
Postat av: Clara

Kan du inte visa en bild på resultetet efter att du tonat håret!?!? <3

2012-03-25 @ 12:25:53
URL: http://claob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0