Dagens tips!

Dagens tips är...
Jag gillar själv att måla naglarna, menade ÄLSKAR att måla naglarna
Istället för en vanlig färg på naglarna, varför inte pimpa upp dom?

Så dagens tips är:
När du målar naglarna iställer var bara färgen lila till exempel, så kan du lägga på lite glitter till, man kan köpa glitter nagellack som är ett lager man lägger på efter man målat naglarna i valfri färg.
Dock så gjorde inte jag det, för när jag målade naglarna han jag inte måla med färg, skulle iväg.
Men det var dagens lilla tips och hoppas du gillade tipset, ska också lägga upp... Jag lovade ju er att lägga upp på hur man en egen foto studio.
puss puss

Såhär blev mina naglar:

Jag köpte dock nagellacket i Danmark när jag var där med min mamma för ett par år sen, men den kommer från H&M iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0