The weather makes me piss off

ny tagen

Vädret gör mig grymt sur, det regnar seriöst hela tiden.
Men idag så har det ju varit en väldigt kort skoldag, vi blev klar med min grupps SO film entligen, vi gör alltså egna fakta filmer. Hade två prov dessutom, men dem var rätt så enkla så det vart inga problem.
Men efter skolan så trodde jag att min mobil var borta så jag fick låna Nicoles och ringa pappa och säga det.
Men såklart när hon titta hittade vi den. Tur, jag gick med henne efter skolan. Men när hon ska hem för att gå på dans så hör jag tåget komma, så jag säger: - hejdå. Bara och kutar till tåg stationen, som tur han jag precis och när jag kom hem hade jag inte mina hem nycklar så jag satte mig i trappen och väntade på mig räddning, så efter ett tag kom Carro och så nu sitter jag och äter mellis.
Uppdaterar mer senare, kommer säkert en del uppdatering för jag är ju ledig imorgon.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0