Syncar Ipoden

sitter och fixar spotify till Ipoden, det kommer ta 67 år säkert.
Men nu kan jag ladda upp bilder igen. Men pappa och jag håller på och fixar en hårddisk så att jag kan töma denna dator jag har nu, datorn jag har nu håller på att gå mot sitt slut och den e skum som sagt.
Men det kommer ta flera dagar att töma ur den och lägga in på en annan bärbar dator. Men det får jag leva med.
Jag kommer då nog möjligtvis inte kunna blogga på grund av det.
Men nu fick ni se hur trasig min Ipod är.
Kram

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; Den kommer ifrån gina tricot :}

Svar: tack för svar om klänningen men den var typ slut såld online
Isabel Johansson

2012-06-09 @ 17:31:52
URL: http://pphotographyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0