Skypar med en gift kvinna

 
Malin som är gift
 
Skypar med en gift kvinna vid namn Malin.
Okej... Var inte seriös. Riktigt tråkigt skämt.
Men idag var jag och Malin ute och sprang 3 km men det gick inte så ba för mig för att jag hade försmå skor och fick sko skav, lyckat.
Sen gick vi ner til en hamn och tänkte bada men det blev för kallt så jag tvättade av mina ben. 
Malin och jag hittade en vattenslang för att vi skulle dricka men såklart ska jag spruta vatten på henne, men när hon ska dricka så iktar hon slangen mot mig och jag blev såklart dygnsur.
 
en just nu sitter vi och skypar, kan länka Malins blogg på en gång då :) <3
Så tryck: HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, eller HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag har inte fått ditt mail, de kan vara så att bilderna är för stora, så försök att skicka en och en! Och hur vill du ha din header? Speciella färger och text, skriv på mailet vad du vill ha och sånt!:)

Och här är min mail, [email protected] kolla så du har rätt!

2012-06-27 @ 21:37:51
URL: http://sjostrandsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0