Q/A

Nu kommer det komma svar på frågor ni själva ställt:
fina bilder
Tack, kul att du tycker det
så otroligt fina bilder! :)
Grymt kul att ni tycker det, inte många som kommenterar.
varför har du haft så lång pause?
alltå anledningarna?
Dels är det för både min mobil gick sönder och min ipod sprack (glaset).
Sen är det för att jag inte haft lust, det är mycket med skolan, läxor då och mitt egna liv.
Mitt liv går liksom före bloggen, tycker det är viktigt att jag inte alltid måste sätta mig vid en dator för att skriva på bloggen :)
Sätt att du tränar en del.
Kul att du gör det, mycket bra för hälsan.
Kul att du också har börjat blogga igen.
Tack så mycket, kul att du tycker det. :D
Hej, kul att du kommit tillbaka med bloggningen
Svar; tyvärr, senare
Tack så mycket, och tack för att du svarade på min kommentar, kanske lite sent, haha :D
Hoppas att ni blev nöjda med svaren. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0