Nytt i garderoben

nya shorts

Köpte nya shorts för några dagar sedan, grymt nöjd med köpet.
Älskar dom, dom är fransiga och det har stänkt färg på dem, helt min stil.. hehe :)
Men dom kostade 299 :- eller 399 :-, kommer ej ihåg. Men i storlek 34, den minsta.
Men jag köpte dom med mamma ute i Täby efter att vi varit i Danderyd.
Men jag älskar dom, det skulle vara sjukt snygg med en fransväska, vita converse och en pösig tröja.
Men just nu tittar jag på film med Carro och pappa, filmen heter luftslottet som sprängdes ch är från 15 år. hehe..
Uppdaterar med imorgon. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer shortsen irfrån?

2012-06-04 @ 16:27:19
Postat av: wolfdreamer

Vart kommer shortsen efrån grymt snygga. :-)

2012-06-04 @ 16:29:03
URL: http://wolfdreamer.blogg.se/
Postat av: Alva

Hej, startade en blogg för inte så länge sedan, jag ritar digitalt på datorn. Skulle vara kul om du tittade in.

Btw: som dom övre kommenterade, vart kommer shortsen ifrån?

2012-06-04 @ 16:32:10
URL: http://lardigritabattre.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0