Nu startar vi om

ny tagna bilder

Jag känner såhär.
När jag stardade denna blogg var det bara för bildernas skull, jag ville dela med mig av min foto insperation.
Men det kom mer in på mitt liv och det har nu blivit som en dag.
Jag stardade bloggen och drev den vidare till andra nivåer.
Men jag presenterade mig aldrig för, ni vet knappast hur gammal jag är och vad jag gör på min fritid.
Så nu ska jag presentera mig lite mer avancerat, hehe...
Mitt när är då Isabel och är 12 år, jag fyller år den 4 oktober och är född 1999 som ni kanske förstår.
På min fritid ägnar jag min tid till träning, jag tränar handboll 2 gånger i veckan och går ibland ut och springer självmant (jag väljer det själv). Jag tränar för att må bra och för att jag helt enkelt gillar det. Jag tränar absolut inte för att gå ner i vikt, min vikt kommer jag inte att ge ut för att det är för privat. Nu ska ni inte tro att jag är överviktig eller undernärdig.
Jag fotar en hel del på fritiden, jag fotar med en super bra Canon, lite gammal modell, men den är mycket bra ändå. Jag fick min kamera när jag gick i 2:an eller 3:an. Men jag önskar mig en helt egen Canon systemkamera, speciellt en Canon EOS 550D, hehe, nörd jag är. (självgod)
Mina föräldrar är skilda och har snart varit det 4 år, det var somsagt jobbigt i början. Det är säkert det för dom flesta. Men nu har alltså mina föräldrar gått skilda vägar. Min pappa har en ny sambo och hon heter Carro. Carro väntar nu barn som läkarna har sagt ska komma på lördag. Barnet ska alltså komma omkring på lördag, barnet kallar vi för Baltazar nu när det ligger i magen, men det ska inte heta det när det kommer ut.
Min mamma lever med en ny pojkvän som heter Lasse, Lasse och Carro är bara smeknamn. Dom heter på riktigt Caroline och Lars.
Det är ju snart sommarlov så jag har massor av planer i sommar. Jag ska få köra min och lillebrorsans båt, åka vattenskoter, åka till spanien i 3 veckor, azum, bjuda över kompisar till mitt land och massor av mer. Kommer bli galet kul.
Men ni kommer säkert inte orka läsa allt, men nu vet ni lite om mig i alla fall.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0