Humör

Vattenbilder, tagna av mig, copright

Mitt humör beror ofta på hur vädret är, jag blir riktigt trött och vill liksom bara ligga och ruttna när det regnar.
Och när det är sol, ja, då gillar jag bara softa och hänga med kompisar.
Idag när jag kom till pappa var jag helt död, jag hade ont i armarna (sprutan) och var sur, jag var riktigt trött. Så jag slängde mig på sängen och låg och sura.
Men jag tog faktikt tag i mitt liv och gick och köpte en Ben & Jerry Half baked, mums (deppmode on), haha..
Sen satta jag på filmen American Pie på www.swefilmer.com, tips och ni vill se gratis filmer online.
Men datorn dog hela tiden, så det räckte för mig. Jag stängde av datorn och hade skit tråkigt när pappa och Carro var och handlade.
Men när det regnar lägger alla upp bilder på ett fönster med vattendroppar, så jag tog egna vattenbilder istället med hjälp av en skiva, vatten, bunke. Blir liksom suveräna bilder, tycker jag i alla fall. (dom där uppe).
Uppdaterar mer senare. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du haft så lång pause?

Alltå anledningarna?

2012-06-03 @ 19:12:18
Postat av: elin

så otroligt fina bilder! :)

2012-06-03 @ 19:19:52
URL: http://elinpalm.devote.se
Postat av: zaida

fina bilder

2012-06-03 @ 19:20:40
URL: http://zaida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0