Ursäkta ursäkta...

arkivbild.se
Jag e hämst ledsen att jag inte haft någon toppen uppdatering, men det har varit lite svårt.
Nu i helgen när vi var på Katrineholms handbollscup stukade jag tummen regält och fick åka till sjukhuset.
Det blev gips tills på lördag så det är lite svårt att skriva.
Men jag ska försöka uppdatera lite bättre...
Men idag på spanskan fikade vi mums.. kladdkaka och kardemummakaka och saft såklart.
Sen efter skolan åkte jag hem, hemma på gården var det sol så jag bestämde mig för att fotografera lite.
Det blev några bilder jag blev riktigt nöjd med som jag kommer lägga upp sen.
Sen blev det ett foto jag kommer ha som header sen, det är en tjej som designar åt mig.
Hennes blog heter: arzos.blogg.se
Men jag gjorde smoothie till mellis, den blev grymt god. Det enda jag andvände var yoghurt, banan och hallon. Love that..
Men nu sitter jag och håller på med SO så jag måste blir klar med det.
Men bloggen kommer börja om på nytt när min design är klar, wehoo :D
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0